چگونگی ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398
بازدید : 91
نویسنده : مرکز تعمیرات

ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک

ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک یکی از خدمات ارائه شده توسط مرکز سخت افزار ایران می باشد. به عبارت بهتر هماهنگ سازی و یکپارچه سازی skype for business با خطوط سیپ ترانک یا سیپ فون یا تل 30، در این مرکز به روشی جدید و با راهکارهای نوینی انجام می شود. SIP TRANK، SIP PHONE و TELL30 خطوط دیجیتالی هستند که مخابرات به مشترکین خود ارائه می دهد. این سه سرویس همگی قابلیت های مشترکی دارند با این تفاوت که سیپ ترانک و تل 30 قابلیت تماس های همزمان زیادی داشته اما سیپ فون تنها می تواند یک تماس همزمان برقرار کند.

 

سیپ ترانک به طور ساده یک پروتکل جهت برقراری مکالمه بر روی بستر شبکه می باشد. سیپ ترانک مهم ترین پروتکل برای انتقال صدا بر روی بستر شبکه بوده که وظیفه برقراری بیش از یک مکالمه تلفنی و مدیریت آن را بر عهده دارد. این سرویس توسط مخابرات و برخی شرکت ها به افراد متقاضی داده می شود و می توان آنها را خریداری کرد. حال می توان برخی از سرویس های ارائه دهنده ویپ را روی این سیستم پیاده کرد. اسکایپ فور بیزنس یکی از این سرویس ها می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه می دهیم.

 

ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک

چگونگی ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک

اسکایپ فور بیزنس از جمله نرم افزارهای VoIP شرکت مایکروسافت می باشد. در واقع این محصول امکان IP تلفنی را برای مایکروسافت ایجاد کرده و می تواند امکان 80 هزار تماس را فراهم کند. نرم افزار اسکایپ فور بیزینس در شبکه داخلی نصب و راه اندازی شده و جهت اهداف ارتباطی درون سازمانی و تجاری به کار می رود. برای اینکه بتوان از قابلیت های اسکایپ فور بیزنس بر روی خطوط پنج رقمی استفاده کرد نیاز به برخی تجهیزات و دستگاه های خاص است.

 

درواقع ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک نمی تواند به صورت مستقیم انجام شود و برای این کار باید تجهیزات ویژه ای را به کار گرفت. برای راه اندازی این سیستم شما باید ابتدا هر دو قابلیت را خریداری کنید. پس از آن، جهت نصب و پیاده سازی این سیستم با کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد. ما تمامی مراحل نصب و راه اندازی سرویس مورد نظر را برای شما انجام می دهیم.

 

ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک چه تفاوتی با سرویس های رایگان دارد؟

اسکایپ فور بیزنس از سرویس های شرکت مایکروسافت است و در قبال پرداخت هزینه، آن را به کابر ارائه می دهد. برخی از ارائه دهندگان محصولات ویپ نیز هستند که نرم افزارهای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران می گذارند. فارغ از اینکه این نرم افزارها محدودیت هایی نسبت به اسکایپ فور بیزینس دارند اما برای ارتباط آنها با سیپ ترانک تنها نیاز به نصب و راه اندازی دارند.

 

به عبارت دیگر اگر سیستم ویپ کاربر از منابع Open Source باشد یک هماهنگی بین این محصولات با سیپ ترانک مخابرات وجود دارد و تنها فرآیند نصب و راه اندازی آن مطرح می شود. حال آنکه سرویس های اسکایب فور بیزینس به طور مستقیم نمی توانند با خطوط مخابرات ارتباط برقرار کنند؛ چراکه نوع VoIP اسکایپ فور بیزینس سفارشی شده می باشد و تغییراتی در آن اعمال شده است. این تغییرات باعث شده به طور مستقیم نتوان ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک را انجام داد. برای این کار نیاز به تجهیزات و دستگاه های دیگری نیز می باشد و باید آنها را تهیه نمود.

 

هماهنگ سازی و یکپارچگی اسکایپ فوربیزینس با سیپ ترانک

کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران قادرند تا خطوط سیپ ترانک و سرویس های ارائه دهنده ویپ را سفارشی سازی کرده و متناسب با نیاز سازمان راه اندازی کنند. به عبارت بهتر با توجه به نیازهای کاربر، همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران می توانند خطوط سیپ ترانک، تل سی و یا سیپ فون را با سیستم ویپ سازمان شما یکپارچه کنند تا بتوانید از قابلیت های بی شمار آن استفاده کنید.

 

علاوه بر این، نصب و راه اندازی انواع ماژول های ویپ، سفارشی سازی مرکز تماس ویپ، راه اندازی فکس سرور سازمانی، مرکز تماس استریسک و… در این مرکز ارائه شده که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هریک از آنها با همکاران ما تماس بگیرد.

 

منبع: ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک 





:: برچسب‌ها: ارتباط اسکایپ فور بیزینس با خط سیپ ترانک , نصب اسکایپ فور بیزینس , کاربردهای اسکایپ فور بیزینس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com